Naujienos
  Tyrimai
  Išgirsk vaiką
  Renginiai ir projektai
  Projektas "Saugesnis internetas"
  Pranešimai spaudai
  Vaikų linija žiniasklaidoje
  Vaikams ir paaugliams
  Diskusijos
  Apie Vaikų liniją
  Nuotraukos
  Kampanija BE PATYČIŲ
  Apie sunkumus
  Skaitiniai
  Savanoriams
  Kviečiame paremti
  Rėmėjai
  Draugai
  Leidiniai
  Atsiliepimai
  Naudingos nuorodos
  Kontaktai


Vaikai pagalbos neprišauks, L.T., p. 5

2007  2006  2005  2004  2003

Autorius: Ruslanas Arbušauskas, data: 2007 01 30
Tiražas: 20696; Rubrika: Įvykiai

Metų tolerancijos žmogaus premiją psichologas Robertas Povilaitis turės skirti savo įkurtai Vilniaus vaikų linijai - ji nebegauna valstybės paramos. Iškilo reali grėsmė, kad dešimt metų veikianti ir psichologinę pagalbą telefonu, internetu bei laiškais vaikams ir paaugliams teikianti Vaikų linija nutrauks savo veiklą. Šiems metams iš valstybės ir savivaldybės dar negauta nė lito.

Neturėdama pakankamai lėšų administracinėms išlaidoms bei specialistų darbui apmokėti, tarnyba mažina teikiamos pagalbos internetu galimybes - nuo 2006 m. gruodžio pradėta riboti galimybė kreiptis pagalbos internetu. O nuo šių metų sausio 1 -osios pagalba internetu ir telefonu dar labiau apribota.

"Baigėsi finansavimas. Kadangi "Teo Lt" skyrė paramą, šiandien dar galime dirbti, tačiau veiklos nutraukimo idėja tampa vis realesnė", - sakė Vaikų linijos vadovas -R. Povilaitis. Skambučiai dar priimami, bet dėl pinigų stygiaus prisiskambinti sunku.

Praėjusį savaitgalį Kaune jį už pastangas kurti saugesnį vaiko pasaulį "Sugiharos fondas - diplomatai už gyvybę" paskelbė 2006 metų tolerancijos žmogumi. Nugalėtojui skirta 5 tūkstančių litų premija.

Tai gal atiduos Vaikų linijai? "Taip padarysiu, nors situacijos iš esmės tai nepakeis", - teigė psichologas.

Dešimčiai pagalbą teikiančių telefoninių linijų Socialinės apsaugos ir darbo ministerija skiria lėšų administravimui ir apmoka skambučius. Už telefono linijas lėšų pakanka, tačiau jų stinga psichologinėms tarnyboms. Todėl prisiskambinti sunku - trūksta telefono linijų, specialistų.

Pernai Vaikų linijos konsultantai atsiliepė į maždaug 87 tūkst. skambučių, tuo tarpu buvo bandoma prisiskambinti net 3,98 mln. kartų.

"Skambučių statistika rodo katastrofišką situaciją - psichologinės pagalbos poreikis beveik penkiasdešimt kartų lenkia mūsų galimybes. Keliame sau klausimą, kaip bent vieną liniją išlaikyti", - svarsto R. Povilaitis.


Naujienų prenumerata

El. paštas







Sprendimas: ivc.lt