Naujienos
  Tyrimai
  Išgirsk vaiką
  Renginiai ir projektai
  Projektas "Saugesnis internetas"
  Pranešimai spaudai
  Vaikų linija žiniasklaidoje
  Vaikams ir paaugliams
     Pagalba telefonu
     Pagalba laiškais
     Pagalba internetu
  Diskusijos
  Apie Vaikų liniją
  Nuotraukos
  Kampanija BE PATYČIŲ
  Apie sunkumus
  Skaitiniai
  Savanoriams
  Kviečiame paremti
  Rėmėjai
  Draugai
  Leidiniai
  Atsiliepimai
  Naudingos nuorodos
  Kontaktai


Pagalba laiškais

"VAIKŲ PAŠTAS"

 

 Kas yra Vaikų paštas?

2002 metų pavasarį Vilniaus Vaikų linijoje įsikūręs "Vaikų paštas" gavo pirmąjį laišką ir pradėjo savo veiklą, padėdamas vaikams bei paaugliams spręsti įvairiausius jiems kylančius sunkumus laiškais. Iš viso "Vaikų paštą" jau yra pasiekę daugiau kaip 300 laiškų.

Kas gali rašyti į "Vaikų paštą"?
Į "Vaikų paštą" gali rašyti vaikai ir paaugliai iš visos Lietuvos, kurie nori pasidalinti savo sunkumais bei rūpesčiais. Tai ypač naudinga tiems vaikams bei paaugliams, kuriuos neramina sunkumai, bet nėra galimybės parašyti laišką Klausučiui arba nedrąsu paskambinti į Vaikų liniją (nemokamu telefono numeriu 116 111, kasdien nuo 11 iki 21 val.). Tokie vaikai ir paaugliai gali atsiųsti popierinį laišką į "Vaikų paštą" ir gauti atsakymą raštu.

Kas atsako į vaikų ir paauglių laiškus?

Į laiškus, atkeliaujančius į "Vaikų paštą", atsako Vaikų linijos savanoriai konsultantai, atsakinėjantys į vaikų ir paauglių laiškus Klausučio šalyje.

Apie ką galima rašyti į "Vaikų paštą"?

Į "Vaikų paštą" galima rašyti dėl įvairių kylančių klausimų ar rūpesčių, kuomet norisi pasipasakoti, pasitarti, pasiguosti, pasidalinti kylančiomis mintimis ir jausmais, taip pat galima kreiptis pagalbos, kai neaišku, kaip pasielgti. Kiekvienas laiškas yra svarbus ir visada išsiunčiamas atsakymas, jeigu, žinoma, yra nurodytas atgalinis adresas.

Ar "Vaikų paštas" kaip ir "Vaikų linija" laikosi anonimiškumo ir konfidencialumo principų? Juk rašantys vaikai ir paaugliai ant voko nurodo savo vardą, pavardę bei adresą?

Skambinant telefonu ar rašant laišką Klausučiui galima išlikti visiškai anonimišku (nereikia prisistatyti, galima susigalvoti slapyvardį), tuo tarpu bendraujant laiškais reikia nurodyti vardą, pavardę ir adresą, kad "Vaikų paštas" galėtų išsiųsti atsakymą. Viskas, kas yra parašoma į "Vaikų paštą" ar papasakojama paskambinus į Vaikų liniją, yra kruopščiai saugoma, ir jokia informacija apie pagalbos besikreipiantį vaiką ar paauglį, jo gyvenamą vietą, paminėtas problemas "neišeina" už Vaikų linijos ribų.

Kokiais atvejais "Vaikų paštas" negali padėti?

Į "Vaikų paštą" galima kreiptis visada, kai norisi pasitarti ar išsipasakoti. Kartais vaikai ar paaugliai prašo atsiųsti kitų parašiusiųjų adresus, kad galėtų su jais susipažinti ir susirašinėti. Kaip jau buvo minėta, Vaikų linija laikosi konfidencialumo ir anonimiškumo principų, tad negali teikti jokios informacijos apie jam rašančius vaikus bei paauglius.

Taip pat "Vaikų paštas" negali padėti tada, kai vaikai ar paaugliai prašo kokių nors materialių dalykų, pvz. atsiųsti pinigų, iškarpų, žurnalų arba nori, kad Vaikų linija atvyktų į namus ir pagelbėtų. Šiuos klausimus "Vaikų paštas" atsakyme gali tik aptarti su vaiku ar paaugliu kylančius klausimus ar rūpesčius bei paskatinti jį patį pamąstyti, kaip gauti tai, ko norisi, ir kaip spręsti sunkumus, kurie neramina.

Kaip greitai vaikas ar paauglys gali tikėtis gauti atsakymą iš "Vaikų pašto"?

"Vaikų paštas" įsipareigoja išsiųsti atsakymą ne vėliau kaip po 10 dienų nuo laiško gavimo datos. Tai nepriklauso nuo laiško ilgio ar paminėtų sunkumų.

Koks yra "Vaikų pašto" adresas?

"Vaikų paštas"
Algirdo g. 31,
LT-
03219 Vilnius

 


Naujienų prenumerata

El. paštas







Sprendimas: ivc.lt