Naujienos
  Tyrimai
  Išgirsk vaiką
  Renginiai ir projektai
  Projektas "Saugesnis internetas"
  Pranešimai spaudai
  Vaikų linija žiniasklaidoje
  Vaikams ir paaugliams
  Diskusijos
  Apie Vaikų liniją
  Nuotraukos
  Kampanija BE PATYČIŲ
  Apie sunkumus
  Skaitiniai
  Savanoriams
  Kviečiame paremti
  Rėmėjai
  Draugai
  Leidiniai
  Atsiliepimai
  Naudingos nuorodos
  Kontaktai


Telefoninės psichologinės tarnybos populiarios, Suvalkietis, p. 5

Autorius: Nenurodytas, data: 2005 02 03

Tiražas: 5680; Rubrika: Nenurodyta

Jau metus vienodais numeriais visoje Lietuvoje veikiančios psichologinės pagalbos tarnybos "Vaikų linija" ir "Jaunimo linija" per 2004 metus atsakė nuo 2 iki 4 kartų daugiau skambučių.
Skambučių į "Vaikų liniją" skaičius nuo 22,9 tūkst. išaugo iki 49 tūkst. "Jaunimo linijos"- nuo 24,5 tūkst. iki 113,2 tūkst.

"Vaikų linija" bei "Jaunimo linija" yra populiariausios psichologinę pagalbą telefonu teikiančios linijos Lietuvoje. Tačiau augantis populiarumas, anot vadovų, neturi įtakos jų finansavimui.
LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija apmoka vaikų ir jaunimo skambučius nemokamais psichologinės pagalbos telefonais, tačiau šiais metais ministerijos skiriamų lėšų tarnybų veiklai palaikyti užtenka vos keletui savaičių.

"Vaikų linijos" ir "Jaunimo linijos" vadovai džiaugiasi, kad Lietuvoje atsiranda privačių rėmėjų, suprantančių psichologinės pagalbos telefonu svarbą. Jau trečius metus iš eilės 50 tūkst. Lt tarnybų veiklai vystyti skiria AB "Lietuvos telekomas". Jeigu pavyktų pritraukti daugiau tokių rėmėjų, tarnybos galėtų lengviau atsikvėpti ir skirti daugiau dėmesio tiesioginiam savo tikslui.


Naujienų prenumerata

El. paštas







Sprendimas: ivc.lt