Naujienos
  Tyrimai
  Išgirsk vaiką
  Renginiai ir projektai
  Projektas "Saugesnis internetas"
  Pranešimai spaudai
  Vaikų linija žiniasklaidoje
  Vaikams ir paaugliams
     Pagalba telefonu
     Pagalba laiškais
     Pagalba internetu
  Diskusijos
  Apie Vaikų liniją
  Nuotraukos
  Kampanija BE PATYČIŲ
  Apie sunkumus
  Skaitiniai
  Savanoriams
  Kviečiame paremti
  Rėmėjai
  Draugai
  Leidiniai
  Atsiliepimai
  Naudingos nuorodos
  Kontaktai


Pagalba telefonu

Pagrindinė Vaikų linijos veikla yra emocinė parama vaikams ir paaugliams telefonu. Kuo Tau gali padėti Vaikų linija, ir kitus svarbius dalykus sužinosi perskaitęs žemiau parašytus klausimus ir atsakymus į juos.

Koks yra Vaikų linijos telefono numeris?

Vaikų linijos telefono numeris yra paprastas ir lengvai įsimenamas: 116111. Skambučiai šiuo telefono numeriu yra nemokami.

Kokiu būdu galima paskambinti į Vaikų liniją?

Į Vaikų liniją galima paskambinti iš fiksuoto ryšio telefonų, iš taksofonų ir mobiliųjų telefonų (iš visų operatorių). Kai skambini iš taksofono, nereikia netgi turėti telefono kortelės – paprasčiausiai pakeli ragelį, surenki telefono numerį 116 111 ir lauki, kol atsilieps Vaikų linijos konsultantas.

Kada dirba Vaikų linijos telefonas?

Į Vaikų liniją telefonu galima skambinti kiekvieną dieną nuo 11 iki 21val. Telefonas veikia ne tik darbo dienomis, bet ir savaitgaliais bei visomis švenčių dienomis.

Kas atsiliepia į skambučius?

Į vaikų ir paauglių skambučius atsiliepia konsultantai – tai žmonės, kurie yra paruošti darbui prie telefono ir ilgai mokosi, kaip geriausiai padėti vaikams.

Dėl ko vaikai ir paaugliai gali skambinti į Vaikų liniją?

Vaikai ir paaugliai gali skambinti dėl pačių įvairiausių sunkumų ir rūpesčių – kai nesutaria su draugais, tėvais ar mokytojais, kai nesiseka mokytis ar sutarti su kitais bendraamžiais, kai patiria prievartą ar patyčias, kai jiems sunku ir liūdna, kai nežino, kaip pasielgti ir nori su kuo nors pasitarti…

Ar kas nors gali sužinoti, ką Tu pasakojai, paskambinęs į Vaikų liniją?

Vaikų linija yra konfidenciali – tai reiškia, kad tai, ką Tu pasakoji Vaikų linijos konsultantui, liks tik tarp Tavęs ir Vaikų linijos. Be to, paskambinęs į Vaikų liniją Tu gali išlikti anonimišku – Tau nebūtina prisistatyti, pasakyti savo vardo ar iš kur skambini. Apie save gali pasakoti tiek, kiek Tu nori.

Kuo Vaikų linija gali padėti?

Vaikų linijos konsultantai vaikus išklauso, stengiasi padėti jiems pasijusti geriau, o jei reikia – drauge su vaiku ieško, kaip išspręsti jam iškilusį sunkumą. Kiekvienas Vaikų liniją pasiekęs skambutis yra svarbus! Tačiau Vaikų linijos konsultantai negali susitikti su skambinančiaisiais, duoti jiems pinigų ar kitų daiktų.

Kuo Vaikų linija gali padėti, jei Tau reikalinga tęstinė pagalba tavo aplinkoje?

Vaikų linijos konsultantai galės Tavo skambutį sujungti su kita tarnyba (Pagalbos vaikams linija), su kuria bendradarbiaujame. Jos specialistai galės paieškoti Tau reikalingų specialistų, esančių Tavo aplinkoje, suteikti informacijos dėl tam tikrų teisinių ar socialinių klausimų, susijusių su vaiko teisių apsauga. Pagalbos vaikams linijos specialistai taip pat galės informuoti atitinkamas tarnybas, jeigu patiri smurtą ar kitaip pažeidžiamos Tavo teisės ir nori, kad situacija pasikeistų. Svarbu žinoti, kad Pagalbos vaikams linijos specialistai matys Tavo numerį, tačiau be Tavo sutikimo jo niekur neviešins ir apskritai nesiims jokių veiksmų, jeigu to nenorėsi.


Laukiame Tavo skambučio!


Naujienų prenumerata

El. paštas







Sprendimas: ivc.lt